martes, 2 de mayo de 2023

Två lika är ett

 Jag lyfter lika lätt som en Focker, jag

Jag flyger så oerhört viktlös

Jag väntar på rätt sorts blick bara

Det räcker med en signal, och

Jag kommer direkt

Jag kommer fortare än tåget

Två lika är ett

Två lika är bättre än ingenting

Det ligger en spänning i tinningen

Det ligger en dallring i luften

Bara väntar på en känning i ryggen

Bara väntar på en signal, och

Jag kommer direkt

Jag kommer fortare än tåget

Två lika är ett

Två lika är bättre än ingenting

Åh än ingenting

Gitarrsolo

Två barn leker bäst som är lika barn

Två barn på ett oroligt vatten

Varför vänta på dom heta vulkanerna

Varför vänta till världen går i bitar

Jag kommer direkt

Jag kommer fortare än tåget

Två lika är ett

Två lika är bättre än ingenting

Åh än ingenting

Låt oss komma direkt

Låt oss komma fortare än tåget

Saken är ju perfekt

Två lika är bättre än ingenting

Jag kommer direkt

Jag kommer fortare än tåget

Två lika är ett

Två lika är bättre än ingenting

Jag kommer direkt

Jag kommer fortare än tåget

Två lika är ett

Två lika är bättre än ingenting

Jag kommer direkt

Jag kommer fortare än tåget

Två lika är ett

Två lika är bättre än ingenting

Åh än ingenting

No hay comentarios:

Publicar un comentario